aromasmirnis.gr > Επικοινωνία > Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Το Άρωμα Σμύρνης γίνεται συχνά αποδέκτης ερωτημάτων σχετικά με την παροχή υπηρεσιών αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων.

Παρακάτω παρατίθενται οι συχνότερες ερωτήσεις, καθώς και συνοπτικές απαντήσεις, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση σας.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Στη διάθεσή σας!

Είσαστε καφετέρια ;

Όχι! Ο καφές δεν πωλείτε, προσφέρετε δωρεάν σε εσάς ή/ και στους συνοδούς σας, είτε για την αναμονή σας, είτε ως αντικείμενο μελέτης. Τα καταστήματα εξυπηρετούν σχετικά με την παροχή υπηρεσιών όχι ως χώρος εστίασης.

Πρέπει να κλείσω ραντεβού;

Το ιδανικό για εσάς θα ήταν να κλείσετε το ραντεβού σας! Δεχόμαστε και επισκέψεις χωρίς ραντεβού καθώς υπάρχει χώρος αναμονής· ωστόσο, θα δοθεί προτεραιότητα στο να εξυπηρετηθεί το κλεισμένο ραντεβού στη περίπτωση που υπάρχει.

Πόση ώρα κρατάει μια συνεδρία;

Συνήθως, όλες οι υπηρεσίες διαρκούν μέσο όρο μισή ώρα, συν πλην δέκα λεπτά. Σε περίπτωση που παραλάβετε μια προσφορά με δύο υπηρεσίες ή παραπάνω από μια υπηρεσία, ο απαιτούμενος χρόνος ενδέχεται να διπλασιαστεί. 

Τι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν στο κατάστημα;

Στα καταστήματα Άρωμα Σμύρνης, μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά, είτε με τη χρήση της χρεωστικής – πιστωτικής σας κάρτας.

Μπορούμε να μπούμε δύο στο χώρο πρόβλεψης;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας αλλά και για το καλύτερο αποτέλεσμα της υπηρεσίας, θα πρέπει να εισέρχεστε στο χώρο του ραντεβού ένα άτομο τη φορά. Για το δεύτερο πρόσωπο υπάρχει χώρος αναμονής.

Μπορώ να μοιραστώ μια προσφορά με μια/έναν φίλη/ο;

Οι προσφορές μας αφορούν την ατομική συνεδρία και δεν είναι δυνατό να τη μοιραστείτε με κάποιο άλλο άτομο. Ωστόσο, κατά καιρούς βγαίνουν προσφορές που αφορούν αλλά και αναφέρουν τι επωφελείται το τυχόν δεύτερο άτομο.

Μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα μας στο Facebook ή κάντε εγγραφή στο πεδίο Νέα ενημερωτικά δελτία (Newsletter) που θα βρείτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, με ένα έγκυρο email!

Μπορώ να εξυπηρετηθώ από επαρχία / εξωτερικό;

Βεβαίως και μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, το μόνο που χρειάζεται είναι η εξόφληση της υπηρεσίας και κατ’ επέκταση να κλείσουμε ένα ραντεβού σε μέρα και ώρα που εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές. Δείτε ΕΔΩ τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω email και ΕΔΩ τις υπηρεσίες που μπορούν να γίνουν και από το τηλέφωνο (με αστική χρέωση) αλλά και μέσω του Skype.

Τι κόστος έχω για την εξυπηρέτηση από επαρχία / εξωτερικό;

Για την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση επιβαρύνεστε το κόστος της υπηρεσίας το οποίο είναι το ίδιο με την επίσκεψη στο κατάστημα, το κόστος της κλήσης σε σταθερό τηλέφωνο (αστική χρέωση) ή αν έχετε σύνδεση στο internet, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε μέσω Skype· και τέλος την τυχόν χρέωση που αφορά αλλαγή στην ισοτιμία ή τραπεζικά έξοδα κλπ.

Εδώ θα βρείτε τις τιμές μας αναλυτικά για κάθε υπηρεσία.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής από επαρχία / εξωτερικό;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την υπηρεσία με κατάθεση στην τράπεζα, ή με κατάθεση μέσω Paypal.

  • Εδώ θα βρείτε υπηρεσίες Μελλοντολογίας, 
  • Εδώ θα βρείτε υπηρεσίες Αστρολογίας
  • και Εδώ τις προσφορές μας!

Σημείωση: Διαβάζετε λεπτομέρειες Εδώ Παράγραφος Νο6
Για περισσότερες επιλογές εξόφλησης ή διευκρινίσεις, καλείτε το +302155509088

Που θα βρω τον αριθμό λογαριασμού/IBAN για κατάθεση στη τράπεζα;

Μπορείτε να καλέσετε σε οποιοδήποτε τηλέφωνο που θα βρείτε Εδώ για να σας δοθεί προφορικά  ο αριθμός λογαριασμού ή/και το IBAN, ή να πραγματοποιήσετε αγορά στο Eshop του Άρωμα Σμύρνης και επιλέξετε κατάθεση μέσω τραπέζης, όπου θα εμφανιστούν όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε στην οθόνη σας.
*ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για κάποιες υπηρεσίες δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης μόνο μέσω το σύστημα πληρωμών της PayPal αν δεν έχετε λογαριασμό στο PayPal διαβάστε περισσότερα παρακάτω.

Τι είναι το PayPal;

Το Paypal λειτουργεί σαν ένας ενδιάμεσος λογαριασμός σας για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και υπηρεσίες με τα οποία συναλλάσσεστε. Ο λογαριασμός Paypal που δημιουργείται κατά την εγγραφή σας σε αυτό, τροφοδοτείται από εσάς με το χρηματικό ποσό που επιθυμείτε και μόνο όταν εσείς το αποφασίσετε, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, καθώς επίσης και τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Η χρήση του Paypal σε κάποια πληρωμή ή συναλλαγή απαιτεί από τον χρήστη μόνο την εισαγωγή των στοιχείων που δηλώθηκαν κατά την εγγραφή, δηλ. το email σας & τον κωδικό του Paypal. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει την ολοκλήρωση της συναλλαγής χωρίς την δημοσιοποίηση κανενός στοιχείου σας (ονόματος, πιστωτικής κάρτας, κλπ.), ακριβώς σαν να πληρώνει το Paypal για εσάς!
Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το τι είναι το PayPal ΕΔΩ

Και τι κάνω αν δεν έχω ή δε θέλω PayPal;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε μια υπηρεσία όπου σας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε μόνο το PayPal, ωστόσο χρειάζεστε διαφορετική μέθοδο πληρωμής:

Θα συμπληρώσετε κανονικά τα πεδία που απαιτούνται σχετικά με την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει επιλέγοντας «Ναι» στην ερώτηση αν το PayPal email είναι το ίδιο και στην συνέχεια για να προχωρήσετε πατήστε πληρωμή με PayPal, ωστόσο όταν σας ανακατευθύνει στο σύστημα πληρωμών της PayPal αγνοήστε το.
Τέλος, αν ολοκληρωθεί η διαδικασία ως άνω παραλαμβάνουμε τα στοιχεία σας έχοντας σε αναμονή την εξόφληση και έτσι στο email που δηλώσατε θα σας σταλθεί αυτόματη απάντηση με τον αριθμό της αίτησης σας ( Αριθμός που ξεκινάει με # ) . Χρησιμοποιώντας αυτό τον αριθμό στην αιτιολογία της κατάθεσης (δεν είναι απαραίτητη η #)  μπορείτε να εξοφλήσετε την ανάλογη υπηρεσία. 

Η επόμενη επικοινωνία μας θα αφορά την ανάλυση και την απόδειξή σας.